Saturday, November 19, 2011

ما مبارزه می‌کنیم، پس ما زنده هستیم




ما مبارزه می‌کنیم، پس ما زنده هستیم

درود بر همه ی دوستان و همیاران عزیز

به اقتضای زمان و دوران جدیدی که ایران ما به اون وارد شده – قصد داریم مقاله هایی رو از طرف صفحه ی قاصدان آزادی تقدیم حضورتون کنیم . به همین منظور لازم دونستیم که برای دوستانی که احیانا با ما آشنایی ندارن – گزیده ای از آنچه که انجام داده و می دهیم رو در اینجا در اولین انتشار خودمون اعلام کنیم.
ما جمعی از دانشجویان داخل و خارج کشور هستیم!

حدودا در ماههای قبل از انتخابات سال ۸۸ کمپینی در فیس بوک به راه افتاد به نام کمپین آبی با هدف رد انتخابات و دعوت همگانی برای بایکوت اون. از اونجایی که در سی سال گذشته هیچ انتخابات آزاد که هماهنگ با استاندارد های بین المللی باشه در ایران اتفاق نیفتاده – ما برای نشون دادن مخالفتمون با سیستم جمهوری اسلامی و نمایشی که نتیجش کاملا معلوم بود – در این دعوت همگانی شرکت کرده و به کمک نرم افزارهایی نمایه ی فیس بوک خودمون رو سایه ای آبی رنگ دادیم . به این ترتیب بود که ما با اینکه این کمپین رو راه اندازی نکرده بودیم - با هم آشنا شده و شروع به کار کردیم .

پس از آغاز قیام مردمى در خرداد ۸۸ سرود شکستن شیشه ی عمر دیکتاتور ایران - بعد از سی سال دوباره فریاد شد. درست در همان زمان دنیا سکوت شرمانه ی خودش رو پیش گرفت . ما تصمیم گرفتیم کاری کنیم تا صدای سرکوب شده های کشورمون باشیم و مگر اونها رو مجبور به حمایت کنیم . این گونه بود که مثل همه ی جوونا - کار خودمون رو با انتشار اخبار، عکس ها و ویدئو های قیام روی فیس بوک شروع کردیم. تا جایی که به فکر ایجاد یک صفحه ی خبری دائمی افتادیم تا سد و سانسور های خبری رو بشکونیم و دنیا رو از وقایع داخل ایران و همينطور مردم داخل رو از اتفاقات خارج کشور با خبر کنیم.

درمرداد ماه همون سال رسانه ی قاصدان آزادی افتحاح شد! به لطف حمایت های بی دریغ دوستان و آزادی خواهان در سرار دنیا و با تکیه بر اصل همبستگی – عدم سانسور خبری و یا ایجاد محدودیت های فکری - سیاسی آغاز به کار کردیم. کانال ما با آمار بالاى
١٨ میلیون به یکی از پر بیننده ترین كانال فارسى زبان در يوتيوب به حساب ميره كه فعلا به علت فشارهاى جمهورى اسلامى بسته شده.
اگر در سالهای گذشته کارهای ما را دنیال کرده باشین مطمئنا متوجه شدید که اخبارتظاهراتها - تجمعات ، آزار و اذیت ها – اعدام ها- دستگیری های اعمال شده علیه اصناف – بازاری ها – کارگران – معلمان – دانشگاهیان از این رسانه منتشر شده. در کارهای ما همچنین اخبار زندانی های سیاسی ، عقیدتی ، خانواده های اونها وخبرهای مرتبط با اقوام بلوچ – آذری – لری و کردی وجود داشت.

از اونجایی که هدف ما از این فعالیتها این بوده که صدای بی صدایان باشیم و برخلاف رسانه های دی‍گر که خودسانسوری می کنند،ما سعی داشتیم که از تمام اقشار ایران دفاع کنیم!! خط قرمز ما ، نه به کلیت رژیم حاکم بر ایران هست.بر این حساب هم از ایرانیان مخالف جمهوری اسلامی ساکن اشرف و نیروهای آزادی خواه کرد که برای آزادی ایران مبارزه می کنن حمایت می کنیم. به علاوه ما هرگونه نقض حقوق بهاییان ، مسیحیان و اقلیتهای مذهبی و همینطور سختی هایی که پناهنده های ایرانی در سرار جهان متحمل می شن دفاع کردیم و این رویه رو ادامه خواهیم داد!!!!

بنا بر اين قاصدان آزادى رسانه ايست كه وقتى همه دربرابر جنايات رژیم سكوت مى كنن، فرياد بلند خودش رو به واضح ترين شكل ممكن به گوش دنيا می‌رساند.

با سپاس فراوان از شما پشتیبانان همیشگی.

هیئت مدیره قاصدان آزادی

No comments:

Post a Comment