Friday, November 27, 2009

پیام پاسدار شکنجه گر اوین برای اوباما

سایت عصر ایران – مازیار بهاری خبرنگار مجله نیوزویک که در جریان وقایع پس از انتخابات به مدت 118 روز در بازداشت بود ، با نگارش مقاله ای از بخشی از خاطرات خود در زندان اوین و در جریان بازجویی ها را بازگو کرده است .

روزنامه واشنگتن پست آمریکا به نقل از بهاری نوشته است : "در زندان من را مجبور کردند که اعتراف کنم که به عنوان یک خبرنگار رسانه غربی می خواستم حکومت ایران را سرنگون کنم . من را وادار به عذر خواهی کردند . متاسفانه همان طور که بی دلیل بازداشت شدم پس از 118 روز بدون هیچ دلیل و توضیحی هم آزاد شدم . "

وی افزوده است : " بازجوی من قبل از آزادی از من خواست تا پیامی را به دنیا برسانم . او گفت : " ما یک ابر قدرتیم . قدرت آمریکا رو به افول است و ما به زودی از آنها جلو می زنیم . حالا که آمریکا این جنگ را علیه ما آغاز کرده ما اجازه نخواهیم داد روی آرامش ببیند ".

No comments:

Post a Comment