Saturday, November 28, 2009

استشهاد نامه جمعی از اهالی و اصناف شهرک شهید بهشتی در رابطه با حامد روحی نژاد زندانی محکوم به اعدام



جمعی از اهالی شهرک شهید بهشتی و اصناف محلی درچهاردانگه با امضای یک استشهاد محلی و همچنین نامه به آیت الله خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ضمن شاره به سوابق مثبت حامد روحی نژاد خواهان تجدید نظر در حکم صادره توسط دادگاه انقلاب شدند.

خبرگزاری هرانا – حقوق شهروندی، اندیشه و بیان : به گزارش واحد اندیشه و بیان مجموعه فعالان حقوق بشر ، جمعی از اهالی شهرک شهید بهشتی و اصناف محلی درچهاردانگه با امضای یک استشهاد محلی و همچنین نامه به آیت الله خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ضمن شاره به سوابق مثبت حامد روحی نژاد خواهان تجدید نظر در حکم صادره توسط دادگاه انقلاب شدند.


استشهاد محلی

از کلیه مومنین و متدینین محلی شهرک شهید بهشتی ، نمازگزاران مسجد احمدیه که اطلاع کافی و وافی دارند که آقای حامد روحی نژاد که ساکن چهاردانگه – شهرک شهید بهشتی – گلستان 1/8 از زمان تحصیل در دبیرستان و دانشگاه دارای اخلاق و خوی حسنه بوده و اهل مسجد و نماز و راهپیمایی های انقلابی بودخ و در مسیر اعطلای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی همگام با دیگران بوده است و از نمازگزاران پرو پا قرص و فعالان نماز جمعه شهر چهار دانگه بوده است. ایشان از جمله کسانی بوده اند که در پایدار ماندن نام شهدا و راهشان و سرفرازی اسلام و انقلاب و امام شهدا حضرت امام خمینی ( رض ) در شهر چهار دانگه از جان و دل زحمات بی شماری کشیده اند. با امضای خود و برای رضای خدا گواهی می نمایم.

متن نامه به آیت الله خامنه ای

با سلام و صلوات به محضر حضرت بقیه ا...العظم ( ع) و نایب بر حقش حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای به استحضار می رساند برادر حامد روحی نژاد که قبل از انتخابات ریاست جمهوری، بازداشت شده است، در این شهرک دارای سابقه ی اخلاقی مثبت و روحیه ی مذهبی و علاقمند و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت مطلقه ی فقیه و اهل مسجد و منبر بوده است که دستگیری ایشان به جرم سیاسی مورد تعجب آشنایان ایشان گردیده است لذا با توجه به اینکه ایشان مورد تایید بسیاری از خانواده های انقلابی و مومن بوده و حتی در نوجوانی در مدرسه نیز دانش آموزی مودب و با اخلاق و فعال در مراسمات مذهبی ( نماز جمعه و راهپیمایی ها و غیره ) بوده است لذا خواهشمند است در رسیدگی به وضعیت ایشان تجدید نظر و دقت کافی همانگونه که در شان حکومت ولایی می باشد و عملکرد هادلانه ای قوه قضائیه تا حال مبین همین موضوع بوده است بنمایید تا ایشان که از بیماری ام اس نیز رنج می برد به زودی به آغوش خانواده ی خود بازگشته و انشاو ا... در آینده خادمی دلسوز برای کشور و نظام ولایی ما باشد.

با آرزوی طول عمر مقام عظمای ولایت و

اتصال نظام اسلامیمان به دولت کریمه ی حضرت ولیعصر ( عج )

نام برخی از افراد و اصناف امضا کننده استشهاد محلی و نامه به آیت الله خامنه ای

1- سیف الله کریمی – پدر شهید

2- قادر ملکی – پدر شهید

3- حاجی فرهادی – کسبه محل

4- علی پاشایی

5- مدرسه راهنمایی پسرانه شهدای کربلا

6- حیدری – کسبه محل

7- اسکندری – کسبه محل

8- هیات امنای مسجد احمدیه – شهرک شهید بهشتی

9- مشاور املاک امیر

10- لوازم آشپز خانه نائینی

11- موبایل فروشی بهنام

12- مهدی نائینی – طلا فروش

13- فروشگاه لوازم خانگی رحمانی

14- موبایل مسعود

15- کافی نت آرزو

16- مرتضی شفیع زاده

17- موبایل ایلیا

18- پرده سرای یگانه

19- علی دولت آبادی

20- محمد بیات

21- رودکی

22- سوپر مارکت آتش بیگ

23- نمایندگی ماشین های اداری پارسیان

تصاویری از نامه ها:

No comments:

Post a Comment