Friday, November 27, 2009

با رئيس مزدور دانشگاه امير كبير بيشتر آشنا شويم

پروفسور خود خوانده علیرضا رهایی که از طرفداران محمود احمدی نژاد است با روی کار آمدن دولت نهم علیرغم مخالفت اکثر اساتید بعنوان ریاست دانشگاه صنعتی امیرکبیر منصوب شد .
وی که از اساتید دانشکده عمران و محیط زیست دانشگاه صنعتی امیرکبیر بود بجز همکاری های گسترده با نهاد ولی فقیه در دانشگاه و حراست و کمیته های انضباطی دستاورد علمی قابل ذکری ندارد و به پاس همین سر سپردگی ها و علیرغم نداشتن کمترین امتیازات مدیریتی به ریاست یکی از بزرگترین دانشگاه های کشور منصوب گردید .
نامبرده از طرفداران نظریه اسلامی کردن دانشگاه ها و انقلاب فرهنگی دوم میباشد و از اقدامات سرکوبگرا یانه وی میتوان به اعلام انحلال انجمن اسلامی دانشگاه بعد از اعتراضات گسترده دانشجویان به سخنرانی محمود احمدی نژاد در دانشگاه امیر کبیر و همچنین تخریب ساختمان این انجمن اشاره کرد .
وی همچنین در پروژه جعل نشریات دانشجویی توسط نیروهای اطلاعاتی و بسیج در دهم اردیبهشت ۱۳۸۶نقش بسزایی داشت ( نشریات دانشجویی سر خط به مدیر مسئولی مجيد شيخپور سحر به مدیر مسئولی احمد قصابان ، ریوار به مدیر مسئولی پويان محموديان و آتیه به مدیر مسئولی مقداد خليلپور در سطح دانشگاه پخش شد که در آن کاریکاتور علی خامنهای چاپ و از وی انتقاد شده بود ).
از دیگر اقدامات سرکوبگرایانه وي ميتوان به عدم ارائه کارنامه به دانشجویان فعال سیاسی که در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کرده بودند ، ضرب و شتم و بازداشت گسترده، ممنوعیت تحصیل ، احضار به کمیته های انضباطی ، ایجاد محدودیت های گسترده در فعالیت های دانشجویی ، ممنوع الورود کردن دانشجویان به دانشگاه و دفن اجساد شهدای گمنام علیرغم مخالفت دانشجویان و همکاری گسترده با نهادهای اطلاعاتی اشاره کرد که دانشجویان در کارنامه وی ثبت کرده اند.

آژانس ايران خبر



رئيس مزدور دانشگاه امير كبير

No comments:

Post a Comment