Monday, February 8, 2010

وزیر اطلاعات : حرکت فتنه گران از 20 سال قبل آغاز شده است/اعتراف وزیر اطلاعات بربروز شکاف و دودستگی درمیان نیروهای امنیتی و نظامی

اعتراف وزیر اطلاعات بر بروز شکاف و دو دستگی در میان نیروهای امنیتی و نظامی

شبکه جنبش راه سبز (جرس): حيدر مصلحي وزیر اطلاعات دولت احمدی نژاد به شکاف عمیق نیروهای اطلاعاتی و نظامی اذعان کرد و گفت: حضور عناصر با سابقه اطلاعاتي و نظامي در جريان فتنه و ايفاي نقش در روز عاشورا قابل توجه است. روز عاشورا وقتي از مانيتورها حركت ضدانقلاب و اغتشاشگران را مشاهده مي كردم به خوبي حركت اطلاعاتي و نظامي را فهميدم. جمعيت اغتشاشگران از جايي مديريت مي شد. وي اظهار داشت: پيچيدگي فتنه ها اين است كه عناصري مرتبط با جريان فتنه در درون نظام حضور دارند و اين نكته ويژگي جنگ نرم است.



به گزارش فارس، وزير اطلاعات در اظهاراتی عجیب گفت:طبق اسناد به دست آمده از فتنه گران مشخص شد كه حركت آنان از 20سال قبل آغاز شده است. اسنادي كه منتسب به سران فتنه و تشكيلات و احزاب مرتبط با آنهاست اين موضوع را روشن مي كند. وي اظهار داشت: آنچه به دست آمده مشخص مي كند از همان اول حركت يك مركزيتي از بيرون نظام اين مجموعه را مديريت و هدايت مي كند كه بسيار قابل توجه است.


وزير اطلاعات به "استراتژي" رهبران معترض در حوادث اخير اشاره كرد و گفت: يكي از استراتژي ها در فتنه هاي اخير «پيروزي در هر صورت» است. سران فتنه علي رغم تاكيدات رهبر انقلاب مبني بر تكليف خواص در قبال معاندين و ضدانقلاب چه كرده اند؟


وي بدون نام بردن از میرحسین موسوی و با اشاره به بخشی از بیانیه هفدهم او اظهار داشت: چرا افرادي را كه در روز عاشورا سوت و كف مي زنند امت خداجو مي دانند؟ زيرا استراتژي آنها پيروزي در هر صورت است.


وي به استراتژي دوم اشاره كرد و افزود: حضور و نگهداري مردم در خيابان نكته بعدي است. سران فتنه سعي دارند به هر نحوي كه شده عده اي را در گوشه اي حاضر كنند تا خود را نشان دهند.


به گفته وي تشكيل كميته هاي مختلف مثل كميته صيانت از آرا، ستاد پويش، دختران فيروزه اي، ستاد 88 و... به همراه بيانيه هاي صادرشده اين مسير را طي مي كند تا فتنه گران همواره در خيابان حضور داشته باشند.


مصلحي در خصوص استراتژي سوم رهبران جنبش سبز نیز گفت : استفاده ابزاري از زنان يكي از راهبردهاي فتنه گران بود كه بسيار دردآور است كه سران فتنه از افرادي حمايت مي كنند كه درصدد ايجاد بي بندوباري و لاابالي گري بين جوانان هستند.


مصلحي اعلام كرد: زني با 4 پاسپورت وجود دارد كه در همه اغتشاشات حضور داشته و با اراذل و اوباش به صحنه مي آمده است.


وزير اطلاعات همچنین نگرانی خود را از حمایت روحانیون از جنبش سبز بیان کرد و گفت: استراتژي چهارم سران فتنه نفوذ در حوزه هاي علميه و سوء استفاده از آقازاده هاست.


مصلحي به بسط ارتباط با بيگانگان به عنوان استراتژي ديگري اشاره كرد و گفت: در مجموعه اي كه كارشان ايده و نظريه پردازي براي سران فتنه است افرادي حضور دارند كه در خارج از كشور هستند.

وزير اطلاعات به شکاف عمیق نیروهای اطلاعاتی نیز اذعان کرد و گفت: حضور عناصر با سابقه اطلاعاتي و نظامي در جريان فتنه و ايفاي نقش در روز عاشورا قابل توجه است. روز عاشورا وقتي از مانيتورها حركت ضدانقلاب و اغتشاشگران را مشاهده مي كردم به خوبي حركت اطلاعاتي و نظامي را فهميدم. جمعيت اغتشاشگران از جايي مديريت مي شد. وي اظهار داشت: پيچيدگي فتنه ها اين است كه عناصري مرتبط با جريان فتنه در درون نظام حضور دارند و اين نكته ويژگي جنگ نرم است.


وزير اطلاعات گفت: وظيفه سنگيني را در جنگ نرم برعهده داريم. آموزش اطلاعاتي و ضد اطلاعاتي براي فتنه گران، توجيه امنيتي ستادها، كمك به شناسايي نيروهاي اطلاعاتي مقابله كننده در فتنه اخير قابل فهم است.


وزير اطلاعات استراتژي بعدي "فتنه گران" را تكرار حرف هاي روز اول خود دانست و افزود: نكته قابل توجه در جنگ نرم که بسيار مهم است پيگيري بحث تقلب در انتخابات است.


وزير اطلاعات گفت: 22بهمن روز جمع كردن اساس فتنه گران است و اين راهپيمايي بايد فصل الخطابي براي همه باشد و مردم مي آيند تا پوزه استكبار به خاك ماليده شود.


No comments:

Post a Comment