Monday, February 1, 2010

هادی غفاری بازداشت شد




کیهان شریعتمداری نوشت: هادی غفاری دیروز به جرم نگهداری سلاح غیرمجاز دستگیر شد. یک انبار سلاح و مهمات در مسجد الهادی تهران وابسته به هادی غفاری کشف شد. به نوشته کیهان، پنجشنبه گذشته درپی خبری مبنی بر احتکار برخی اقلام و مایحتاج غذایی مثل برنج در مسجد الهادی، تیم بازرسی وزارت بازرگانی به تحقیق و تفحص پرداخت که مشخص شد برنج کشف شده مربوط به هادی غفاری امام جماعت مسجد مذکور است.

در این بازرسی همچنین مامورین به یک انبار مشکوک شدند که در نهایت تعداد ۵۷ قبضه سلاح کمری، ۹۸ قبضه کلاشینکف و مقدار زیادی فشنگ در آنجا کشف شد. همچنین جمعه گذشته به دنبال تکمیل تحقیقات و با مجوز مقام قضایی از منزل خادم مسجد الهادی بازرسی به عمل آمد و یک قبضه سلاح یوزی، دو قبضه سلاح کمری، یک قبضه کلاشینکف، یک قبضه ژ۳ و یک قبضه قناسه و هفت عدد خشاب کشف شد.

هادی غفاری دیروز در مصاحبه ای اظهارکرد اتاقی که این سلاح ها در آن کشف شده در اختیار متولی مسجد بوده و او هم آن را به فردی ناشناس اجاره داده است. غفاری دیروز به جرم نگهداری سلاح غیرمجاز دستگیر شد.

یادآوری
هادی غفاری از مهره های اصلی رژیم در سرکوب مقاومت و مجاهدین و سردسته چماقداران در به هم زدن اجتماعات مسالمت آمیز در سالهای اول انقلاب بود و به طور رسمی در خیابانها هفت تیر کشی می کرد. و بعد از آن نیز در زندانهای رژیم به شکنجه مجاهدین مشغول بود. ولی از روزی که در سگ دعوای درونی بعد از نمایش انتخابات علیه خامنه سخنرانی کرد, خامنه ای دستور پرونده سازی و دستگیری وی را صادر کرد.

سخنرانی هادی غفاری علیه سید علی خامنه ای بعد از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری رژیم

در هیچ تاریخی به اندازه تاریخ شما روحانیت به این اندازه له نشده است.
امروز محصول ثمره رهبری جنابعالی بی حیثیت شدن روحانیت است، تو خیابان، تو کوچه و بازار مردم فکر می کنند که مثلا من چون آخوند هستم طرفدار احمدی نژاد هستم برای من زبانشان را در می آورند.
وقتی من دو انگشتم را بالا می برم بلافاصله از من عذر خواهی می کنند.

جناب آقای خامنه ای اشتباه می فرمایی، من به ولایت فقیه اعتقاد دارم بیش از آقای خامنه ای به گواهی تاریخ.
جناب آقای کروبی من مسئول صحبت های خودم، خودم هستم، از همین جا آماده هستم به هر سلولی بروم، من بدنم با سلول آشناست، سالهای سال.
جناب آقای خامنه ای من بیش از شما به ولایت فقیه اعتقاد دارم، امام به من نگفت که شما ولایت فقیه را نمی شناسی ولی به جنابعالی گفت.
همان روز ها هم به من نگفت ولایت فقیه را نمی فهمی چیه ولی به شما گفت، من در کرمان بودم در فرودگاه مهندس اسحاق جهانگیری، عبدالله نوری، دکتر احمدی، مهندس الویری و... بیانیه امام را مبنی بر اینکه ولایت فقیه این نیست که جنابعالی می گویی .

من آن روز ولایت فقیه را قبول داشتم ولی شما نداشتید. این لکه به ما نمی چسبد، دنبال این نباشید که لکه ضد ولایت به ما بچسبانید.
ممکن است من در مورد ولایت فقیه زمان حرف داشته باشیم که دارم ، ممکن است.
هیچ کس در ایران جرئت ندارد، هیچ کس، که به من بگوید که من وابسته به خارج از کشور هستم، امکان ندارد، من گوشت و پوست و استخوان و زن و بچه و زندگی ام قربانی یک وجب خاک وطن و کشورم.
سگ امریکا چه باشد که مرا به اجنبی و اجنبی دوستی متهم کنند، من خرخره اجنبی را می جوم.
آبروی روحانیت رفت.آقای خامنه ای، یک روز دکتر... معاون قبلی وزارت نفت به من زنگ زد و گفت دو روز است بچه خواهرم نماز نمی خواند، کی باعثش شده آقای خامنه ای، دفاع ناشیانه شما از احمدی نژاد هیچ چیز را اصلاح نمی کند.
شما یک طرفه به قاضی می روید، اجازه بدهید که ما با شما مناظره بکنیم. احمدی نژاد کی است که با من مناظره کند عددی نیست، او کیست که با من مناظره بکند. جناب آقای خامنه ای اجازه بدهید با من مناظره بفرمائید.

آنچه شما خوانده اید من هم خوانده ا ، درس هایی که تو خوانده ای من هم خوانده ام.
هر که تنها برود به قاضی ، بر می گردد راضی .
صدا و سیما دست شماست ، راست نمی گوئید که فلان دانشجو زنگ زده، یک کارمند از اطاق بغل زنگ می زند، صدایش را پخش می کنید.
بی باورمان کرده اید، بارومان را متلاشی کرده اید.
در یک مناظره جدی به شما بگوئیم، جناب آقای خامنه ای صندوق مسجد الهادی : ۴ تا ۵ صندوق را باز کنیم ، ۱ و۲ و۳ و... نه نمی شود پخش و دشمن می فهمد. نمایندگان موسوی، کروبی، رضایی .
بر منکرش لعنت، در طول تاریخ، انتخاباتی بی مسئله تر از این انتخابات نداشتیم (بشوخی) ببخشید حاجی آقا کروبی.
روزی در درس شیخ کریم حائری یک دهاتی بلند شد و گفت:
- اگر من این دستم را باز کنم حرام است؟ گفت نه.
- اگر این دستم را ببندم و این یکی دستم را باز کنم حرام است؟ گفت نه حرام نیست.
- اگر گردنم را این ور بگردانم و سپس آن ور بگردانم حرام است ؟ گفت نه.
- اگر این انگشت وسطم به ان انگشت بخورد حرام است ؟ گفت نه.
روستایی شروع کرد به رقصیدن. حسابی رقصید، گفت رقص همین است.
حاج شیخ کریم حائری جوابی داد که من می خواهم به خامنه ای بدهم ، جناب آقای خامنه ای جواب آشیخ را به شما عرض می کنم .
شیخ گفت : مطالعاتت خوب بود، مرده شور ترکیب ات را ببرد.

آخرین به روز رسانی ( دوشنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۸۸ ۰۷:۰۱ )
بعدی >

http://www.hambastegimeli.com/index.php?option=com_content&view=article&id=1716:2010-02-01-06-16-42&catid=16:2009-10-10-12-51-04&Itemid=57


No comments:

Post a Comment