Friday, January 29, 2010

شنبه 10 بهمن ماه مراسم گرامیداشت تولدشهید راه آزادی اشکان سهرابی

بنابه گزارشات رسیده به فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، مراسم گرامیداشت تولد جان باخته را ه آزادی اشکان سهرابی روز شنبه در بهشت زهرا بر روی آرامگاه وی برگزار خواهد شد.
روز شنبه 10 بهمن ماه مصادف است با روز تولد شهید راه آزادی مردم ایران اشکان سهرابی است. خانواده سهرابی برای گرامیداشت روز تولد فرزنشان مراسمی را بر آرامگاه او برگزار خواهند کرد. در این مراسم خانواده،بستگان و سایر اقشار مردم در آن شرکت خواهند داشت.
این مراسم از ساعت 14:00 آغاز خواهد شد . خانواده و سایر شرکت کنندگان با حضور بر آرامگاهش و با نثار گل و برافروختن شمع یاد و خاطره این جانباخته راه آزادی مردم ایران را گرامی خواهند داشت. این مراسم در بهشت زهرای تهران، قطعه 257 ردیف 50 ، شماره 19 برگزار خواهد شد.
حضور گسترده برای گرامیداشت سالروز تولد اشکان سهرابی اعتراضی به کشتار گسترده جوانان وطن و عدم پیگرد و مجازات آمرین و عاملین کشتار مردم که همچنان به جنایتهای خود ادامه میدهند می باشد.
اشکان سهرابی متولد 1368 و دانشجوی رشته آی تی دانشگاه قزوین بود. او غروب 30 خردادماه بر اثر اصابت گلوله به قلبش توسط مامورین ولی فقیه جان خود را فدای آزادی مردم ایران نمود.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ،یاد و خاطره این جانباخته آزادی را گرامی میدارد و خواستار دستگیری،محاکمه و مجازات آمرین و عاملین کشتارهای مردم ایران است.
فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران
9 بهمن 1388 برابر با 29 ژانویه 2010

No comments:

Post a Comment