Tuesday, January 26, 2010

درگذشت ناباورانۀ دانشجوی دانشکدۀ کامپیوتر دانشگاه علم و صنعت طیّ حادثه ای دلخراش-دوشنبه 5 بهمن 1388

ميترا رضايي دانشجوي دانشگاه علم و صنعت با یک دستگاه كاميون در صحن دانشگاه زير گرفته شد و درگذشت.
ساعت 14:25 امروز دوشنبه 5 بهمن 1388 خانم ميترا رضايي دانشجوي ورودي 88 كارشناسي ارشد دانشكده كامپيوتر روبروي دانشكده اش توسّط يك دستگاه كاميون حامل مصالح ساختماني زير گرفته شد و لحظاتي پس از رسيدن آمبولانس در گذشت. راننده اين كاميون يك نوجوان فاقد گواهي نامه بود و در حالي كه دنده عقب به سمت ساختمان در حال ساخت علوم پايه در حال حركت بود اين دانشجوي جوان را بدون توجّه به هشدار شاهدين زير گرفت و از روی شکم و سینۀ وی رد شد و اگر هشدار حاضرین در محل نبود، با ادامۀ مسیر خود از روی سر ایشان هم عبور می کرد.
نيروهاي حراست دانشگاه بلافاصله پس از اين حادثه اين جوان را از محلّ حادثه دور كردند. پيكر غرق در خون اين دانشجوي فقيد در حالی که خون از دهان و بینی وی جاری بود، مدّت 10 دقبقه تا رسيدن آمبولانس بر روي زمين باقی مانده بود. نيروهاي حراست دانشگاه پس از مشاهده اين صحنه با دستپاچگي تمام اقدام به متفرّق نمودن شاهدين و پوشاندن صحنه جرم كرده و با پهن کردن تکّه یونولیتی سفید رنگ بر روی محلّ حادثه که آغشته به خون ایشان بود، با كمك باغبان هاي محل خون هاي روي زمين را سريعاً شسته و با برخوردي زننده با دانشجويان و اساتيد و ساير شاهدين قصد متفرّق نمودن جمع داشتند.
این فاجعۀ بزرگ را به خانوادۀ این دانشجوی مرحوم، دوستان و هم کلاسی های ایشان جامعۀ دانشگاهی دانشگاه علم و صنعت تسلیت عرض می نماییم.


منبع:
دانشجویان سبز دانشگاه علم و صنعت

http://www.facebook.com/note.php?note_id=270019955422&id=125056921226&ref=nf#/pages/dnsjwyn-sbz-dnsgh-lm-w-nt-IUST-Green-Students/125056921226


No comments:

Post a Comment