Wednesday, January 27, 2010

رسالت خبر از احتمال تسخیر سفارت انگلیس داد

شبکه جنبش راه سبز (جرس): محمد کاظم انبارلویی در سرمقاله امروز صبح روزنامه اصولگرای "رسالت" با عنوان "ما و انگلیسی ها" تهدید کرد که اگر دولت سطح روابط خود را با انگلیس کاهش ندهد ممکن است مردم همچون 13 آبان 58 سفارت انگلیس را اشغال کنند.



به گزارش جرس، وی در این سرمقاله می نویسد: به نظر مي رسد سفارت انگليس در تهران فراتر از عرف ديپلماتيک به وظايف خود مي نگرد. مردم بارها با حضور در مقابل سفارت انگليس نفرت خود را به مناسبتهاي مختلف به افعال مداخله جويانه لندن اعلام کرده اند.موضوع نقش خصمانه دولت انگليس در جلوگيري از پيشرفت ايران بويژه در مورد دستيابي به فناوري هسته اي و نقش تخريبي در حوادث بعد از انتخابات و مديريت جنگ رواني توسط رسانه هاي تحت کنترل بويژه راديو و تلويزيون بي بي سي و خارجکردن منافقين از فهرست تروريستها و استخدام آنها در آشوبهاي خياباني و مشارکت در تحريمها شکي باقي نمي گذارد که رفتار دولت انگليس با ملت ايران خصمانه تر شده است .



سرمقاله روزنامه رسالت می افزاید: اکنون در سطح نخبگان بويژه در دولت و مجلس اين سوال مطرح است که چه دليلي دارد با اين همه دشمني سطح روابط با انگليس در وضعيت فعلي باقي بماند. مردم خواهان کاهش و حتي قطع روابط هستند . اگر به اين خواست توجه نشود ممکن است در پاسخ به شرارت انگليسي ها حادثه اي همانند انقلاب دوم ملت - تسخير لانه جاسوسي آمريکا - براي سفارت انگليس نيز اتفاق بيفتد. لذا علاج واقعه قبل از وقوع بايد کرد

No comments:

Post a Comment