Sunday, January 31, 2010

سپاه پاسداران تهدید کرد: در بیست و دوم بهمن به شدت برخورد می کنیم

اجازه نمی دهیم سبزها خودی نشان بدهند

شبکه جنبش راه سبز (جرس): فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) گفت : ما به هیچ عنوان اجازه نمیدهیم چیزی به عنوان موج سبز خودی نشان بدهد.

به گزارش ایسنا سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) در یک نشست خبری که به منظور تشریح برنامههای این سپاه برای دهه فجر برگزار شده بود، سخن میگفت، با بیان این که « ما نمایندگان مردم هستیم» اظهار کرد: مردم ما در روز نهم دی اتمام حجت کردند و خواستار ختم غائله بودند.

وی تاکید کرد: ما به هیچ عنوان اجازه نمیدهیم چیزی به عنوان موج سبز خودی نشان بدهد؛ البته همه مردم ما موج سبز هستند ولی اجازه نمیدهیم موج سبزی که رنگ و بوی بیگانه داشته باشد، خودی نشان دهد.

روز 22 بهمن روز اعتراض نیست


فرمانده سپاه محمد رسولالله تهران بزرگ در ادامه گفت: ما مطمئن هستیم کسانی که تا پیش از 9 دی متوجه نبودند و تشخیص نمیدادند و فکر میکردند میشود حرکتی انجام داد، در روز 9 دی متوجه شدهاند روز 22 بهمن روز اعتراض نیست، بلکه روز یکپارچگی است و اگر هم بخشی از جامعه ما اعتراضی داشته که به حق هم هست که اعتراضی به برخی رفتارهای دولتمردان داشته باشند، مطمئنیم روز 22 بهمن چنین کاری نخواهند کرد.

همدانی با بیان این که روز 22 بهمن روز ملی ماست، تصریح کرد: هر صدا، رنگ و حرکتی که غیر از صدای ملت ایران و انقلاب اسلامی باشد، باید از صف مردم ما بیرون رانده شود و قطعا چنین حرکتی را هم شاهد نخواهیم بود و اگر هم عده قلیلی باشند که حرکتی انجام دهند، به شدت برخورد خواهیم کرد.

صلاح ندانستیم اسامی شهدای بسیج را اعلام کنیم

وی با اشاره به درگیریها و حوادث پس از انتخابات گفت: در حوادث اخیر برادرانی از بسیج شهید شدند که ما برای آنها مراسم ختم، بزرگداشت و چهلم گرفتیم و ظرف 24 ساعت به بنیاد شهید معرفی شدند، پرونده مربوط به جانبازان نیز تکمیل شده است، ولی صلاح ندانستیم اسامی این برادران را اعلام کنیم.

http://www.rahesabz.net/story/9092/

No comments:

Post a Comment