Saturday, January 23, 2010

سوم بهمن با روشن كردن شمع و اهدي گل در محله امير آباد ياد سمبل آزادي ايران ” ندا آقاسلطان” را گرامي بداريم

آژانس ايران خبر : به دنبال تظاهرات گسترده و گسترش يابنده مردم ايران براي آزادي , در روز سي خردادندا آقا سلطان در راه آزادي وطن در تظاهرات مردمي در محله امير آباد به دست مزدوران نظام سركوبگر به شهادت رسيد , بعد ازشهادت ندا , خون جوشانش براي آزادي همچون ندايي در سراسر جهان پيچيد و فرياد مردم ايران و جوانان ايراني براي آزادي را به گوش جهان رساند .
ندا سمبل آزادي خواهي مردم ايران و مزار او ميعادگاهي براي رسيدن به آزادي و نويد اين روز شد , بعد از شهادت او بسياري از جوانان براي گراميداشت ياد او نام خود را ”نداي آزادي , نداي ايران ”گذاشتند و در سايتهاي اجتماعي نام و چهره او نام و چهره و فرياد ايرانيان آزاديخواه شد.
سوم بهمن سالروز تولد سمبل آزادي خواهي مردم ايران ( نداي آقاسلطان ) مي باشد كه مردم و جوانان آزاديخواه ايراني در حركتي خودجوش و به پاس خون سرخ ندا و گراميداشت اين شهيد بزرگ قصد دارند خيابان امير آباد محل شهادت او را با روشن كردن شمع و اهداي گل آذين بسته و بار ديگر فرياد سرخ او را به گوش همه برسانند.
در همين رابطه کاسپين ماکان نامزد ندا در مصاحبه اي گفته است : از طريق سايتهاي اجتماعي متوجه شدم که مردم به صورت خودجوش قرار گذاشته اند که عصر روز سوم بهمن (شنبه) به محله اميرآباد و جايي که ندا به شهادت رسيد بروند و با روش کردن شمع و اهداي گل، ياد او را گرامي بدارند.
وي همچنين گفته است همزمان با سوم بهمن سالروز تولد ندا، ويژه برنامه هايي در برخي از شهرهاي بزرگ جهان از جمله تورنتو، استکهلم، مونيخ، کپنهاک ، اورنج کانتي، لندن و آتلانتا از سوي ايرانيان و آزاديخواهان برگزار خواهد شد.

No comments:

Post a Comment