Tuesday, January 26, 2010

مهدی کروبی: مسئله امروز انتخابات نیست، مسئله کشته شدن جوانان زیر شکنجه است

ندای سبز آزادی: به گفته یکی از شاهدان در کنگره حزب مردم سالاری شرکت کرده بود، بعد از سخنان تند و شدیدالحن مجید انصاری که اعلام می کند : هویت نظام جمهوری اسلامی از میان رفته و شاخص ها نشان دهنده منسوخ شدن است .

بوترابی نایب رپیس مجلس پشت تریبون قرار می گیرد و می گوید که :شماها آدم های خوبی هستید و به نظام و امام اعتقاد دارید اما برگردید به دامان رهبری و نظام . او از کروبی انتقاد می کند که چرا حکمیت کمیته شورای نگهبان را نپذیرفته است .

بعد ازسخنان او مهدی کروبی بدون وقت قبلی پشت تریبون قرار می گیرد و می گوید: آقای ابوترابی آدم خوبی است و نیت خیر دارد اما حکمیت را نپذیرفتم چون می خواستند ماست مالی کنند .

کروبی در ادامه به تقلب در انتخابات اشاره می کند و می گوید که موارد زیادی وجود دارد که آدم هایی شهادت داده اند در صندوقی ناظر بوده اند و ما در آن مثلاً 90 تا 100 تا رأی داشتیم اما بعداً اعلام کردند صفر یا 1 . وی همچنین به دیدارش با خانواده شهید بهشتی اشاره کرد و گفت :این بنده های خدا به آیت ا… مظاهری هم مراجعه کرده اند اما گفته من هم می ترسم من را بگیرند .



کروبی همچنین به ابوترابی می گوید : برادر من اصلاً مسئله انتخابات نیست .مسئله این است که در این کشور در کهریزک 4 نفر جوان کشته شدند . در زمان شاه ما زندان بودیم و مبارزه می کردیم اگر جریک را که براندازی اش قطعی بود می گرفتند و شکنجه هم که می کردند بعد می بردند بهداری درمانش می کردند . اما الان آنقدر شکنجه می کنند که طرف زیر شکنجه می میرد . اینها مسئله اصلی است .

کروبی همچنین در ادامه این برنامه به موارد دیگری از وقایع بعد از انتخابات اشاره کرد و گفت برادر من شما آدم های خوبی هستید شما چشمتان را باز کنید و ببینید چه اتفاقی دارد می افتد و با مردم چه می کنند ؟ کروبی همچنین ادامه داد : ما از مردم نخواسته ایم بیایند خیابان و اعتراض کنند . این تصمیم خودشان هست و باید این واقعیت را درک کرد که این تصمیم تصمیم مردم هست نه من مهدی کروبی

No comments:

Post a Comment