Saturday, January 16, 2010

اس.ام.اسها و ایمیلها کنترل میشود

فرماندۀ نیروی انتظامی جمهوری اسلامی به ارسال کنندگان پیامک ها برای دعوت از مردم به شرکت در تظاهرات هشدار داد : از آنجا که مخابرات در کنترل نیروی های نظامی است شناسایی و دستگیری ارسال کنندگان پیامک ها کاملاً میّسر است.


خبرگزاری هرانا - حقوق شهروند، اندیشه و بیان: سردار پاسدار اسماعیل احمدی مقدم فرماندۀ نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به کسانی که از طریق فرستادن پیامک تلفنی مردم را به شرکت در تظاهرات فرامی خوانند هشدار داد که از این پس شدیداً با آنان برخورد می شود. فرماندۀ نیروی انتظامی خطاب به معترضان تأکید کرد : از آنجا که مخابرات کشور در کنترل نیروی های نظامی است شناسایی ارسال کنندگان پیامک ها کاملاً میّسر است و پلیس از این پس قصد ندارد با دعوت کنندگان به تظاهرات اعتراضی مدارا کند.

سردار پاسدار احمدی مقدم عاملان اصلی ناآرامی ها را نه مردم تظاهرکننده که دعوت کنندگان به تظاهرات اعلام کرد و گفت : "اين افراد بايد بدانند، بالاخره اس ام اسها را از كجا ميزنند و يا ايميلها از كجا فرستاده ميشود كه اينها زيرمجموعه های سيستمهايي است كه كاملا تحت كنترل است و نباید تصور کنند که استفاده از آنتی پروكسيها... موجب عدم شناسايی آنها میشود."

استفاده مردم از تلفن های همراه در به تصویر کشاندن تظاهرات خیابانی مانع سانسور را در ایران عملاً بی اثر کرده و استفاده از پیامک های تلفنی نیز برای ساماندهی تظاهرات موضعی و خودجوش که از قبل هم اعلام نمی شود نیروی انتظامی حکومت اسلامی را در مواجهه با معترضان کم تحرک ساخته است.
.

No comments:

Post a Comment