Thursday, January 14, 2010

فاطمه گودرزي هم داوري فيلم فجررا نپذيرفت


شبکه جنبش راه سبز (جرس): فاطمه گودرزي بازيگر سينما و تلويزيون داوري جشنواره فيلم فجر را نپذيرفت. اين خبر در حالي منتشر مي شود که اصغر فرهادي و عزت الله انتظامي هم چندي پيش از پذيرش مسووليت داوري جشنواره فجر خودداري کردند.

عزت الله انتظامي به دليل بيماري از پذيرش داوري خودداري کرد و اصغر فرهادي که الان براي حضور در جشنواره کاستاريکا در صربستان به سر مي برد دليلي را براي عدم پذيرش داوري ذکر نکرد. فاطمه گودرزي هم روز گذشته به اين دو سينماگر پيوست.

او در گفت وگو با ايرنا درباره نپذيرفتن داوري جشنواره گفت؛ «مسوولان جشنواره فيلم فجر درباره داوري در اين رويداد سينمايي با من صحبت کردند. متاسفانه به دليل مسافرت نمي توانم اين مهم را بپذيرم اما اميدوارم داوري هاي خوبي در اين دوره از جشنواره داشته باشيم.»

خبرگزاري هاي مختلف گزينه هاي مختلفي را درباره هيات داوران احتمالي بيست و هشتمين جشنواره فيلم فجر مطرح کرده اند. ابوالقاسم طالبي، محسن علي اکبري، فرهاد توحيدي و سيروس الوند نام هايي است که مطرح شده اما در اين ميان تنها ابوالقاسم طالبي از پذيرش مسووليت داوري سخن گفته است و اين موضوع را تاييد کرده است.

No comments:

Post a Comment